top of page

הגדרות ב - Xlight

פוסט זה יעסוק בהסבר על ההגדרות שצריך להגדיר בתוכנת XLIGHT על מנת ליצור מיפוי של לדים, והקלטת אינמציות עבור המערכת של LIVING LIGHTS PLAYER - קישור לגיט

הזמן הכי טוב לקרוא את הפוסט הזה, הוא לאחר שסיימתם להגדיר את הקובץ CONFIG, ושאתם יודעים את המיפוי של המערכת שלכם, ורוצים להכניס אותו לXLIGHT


הטאב של הControllers

1.מצד ימין בריבוע כחול מצויין המיקום של התיקית אם של הפרוייקט הנוכחי. יש שם 2 קבצים חשובים :

xlights_networks.xml - הגדרות של הבקרים

xlights_rgbeffects.xml - הגדרות של המיפוי

2. מצד שמאל תבחרו ב Add הEthernet. אנחנו מקליטים במחשב את האנימציה, ועושים זאת ע"י שליחת המידע וקליטה שלו לעצמנו דרך הEthernet

3. לשנות את הכתובת IP ל 127.0.0.1

4. להוריד את הסימון של הAuto Size

5. לשנות את מספר היוניברסים לכמות הפקטות מידע שאתם צריכים. (כל פקטה מכילה עד 170 לדים)

6. לשמור ולעבור לטאב של המיפוי



הטאב של הLayout


  1. מצד שמאל למטה ניתן להוסיף תמונה (סימנתי בריבוע כחול קטן) - אם יש לכם תמונה של המערכת, או סרטוט מדוייק , זה עוזר לעשות את המיקומים באופן מדוייק. לפעמים זה חשוב, לפעמים פחות.

  2. מצד ימין למעלה יש אובייקטים שניתן לגרור לאזור עריכה הויזואלי שמתחתם. אני משתמש בעיקר ברצועה, וגם בפוסט אכתוב רק עליה(מסומנת בחץ בתמונה)


כאן יש הרבה עבודה של הגדרות לעשות עבור כל רצועת לדים. סימנתי את ההגדרות החשובות יותר באמצעות חצים כחולים.

3. נתחיל בלתת לה שם הגיוני - זה יעזור לנו אחר כך

4. כמות הלדים ברצועה - Node/Strings

5. לשים את Contoller על האופציה Use Start Channel

6. המיקום של הרצועה - מיד הסבר מורחב

7. פורט - להגדיר 1 - בתמונה למטה דוגמא איך לסמן הרבה רצועות באותו זמן

8. פרוטוקול - להגדיר DMX - בתמונה למטה דוגמא איך לסמן הרבה רצועות באותו זמן



סעיף 6 ממקודם - הגדרת המיקום של הרצועת לדים בתוך המערכת.

בהגדרה הזאת אנחנו אומרים האם הרצועת היא נקודת התחלה של אחת היוניברסים, או שהיא באה אחרי רצועה אחרת (ואם כן - איזה רצועה)


נלחץ על הריבוע הכחול בפינה משמאל שסימנתי בתמונה למעלה. בדיאלוג נשים 1 בStart Channel.

אם הרצועה היא בתחילה של יוינברס - נבחר בצורה שמסומן בתמונה, חשוב לבחור את הIP שלנו, ולבחור את היוניברס הנכון.

אם הרצועה ממוקמת לאחר רצועה אחרת - נבחר באופציה End of Model , ושם נבחר את הרצועה הקודמת , שמזינה את המידע לרצועה הנוכחית.

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page